دانلود موزیک

دانلود موزیک

دانلود موزیک های روز

متن آهنگ "جاودانگی" از مازیار فلاحی

 


قطره بارون دلم خلوت زندون دلم
لیلای بی دریای من گریه مجنون دلم

ابر کبود من تویی بود و نبود من تویی
مهر سجود من تویی وای به روزگار من

هوا تویی نفس تویی لحظه پیش و پس تویی
عاشق در قفس منم ای دل بی قرار من

گریه منم ابر تویی درد منم صبر تویی
بارش بی وقفه منم ای دل بی قرار من

هدهد من هدای من همدم با وفای من
خبر ببر به عشق من به عشق من خدای من

عاشق دیدار منم  وهم پدیدار تویی
خسته و بیمار منم عشق تویی یار تویی

هوا تویی نفس تویی لحظه پیش و پس تویی
عاشق در قفس منم ای دل بی قرار من

گریه منم ابر تویی درد منم صبر تویی
بارش بی وقفه منم ای دل بی قرار من

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , muzik-download.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
muzik-download.loxblog.com